aplikacja Matura google play app store

przykładowe zadania z WOS

Zadanie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Zadanie 4. (0–1)
Spośród podanych zdań zdecyduj, które zawierające wyłącznie informacje, a w których trzech zawarte są komentarze. Następnie wybierz w odpowiednich miejscach numery odpowiadające poszczególnym zdaniom.

[1] Najnowsza moda w Internecie nazywa się Second Life.
[2] To sieciowa gra komputerowa.
[3] Jej twórcy wolą ją nazywać alternatywnym, wirtualnym światem, w którym uczestnicy wiodą tytułowe drugie życie.
[4] Każdy gracz kieruje postacią.
[5] Trójwymiarowe postaci spotykają się, rozmawiają, jedzą, podróżują, pracują, wspólnie odpoczywają.
[6] I tutaj, podobnie jak w realu, bez pieniędzy nie ma zabawy.
[7] Żeby kupić bluzkę w wirtualnym centrum handlowym, trzeba mieć wirtualną walutę: linden-dolary.
[8] A te można kupić tylko od twórców gry za prawdziwe dolary amerykańskie.
[9] Wymiana pieniędzy w Second Life działa w obie strony, tzn. zarobione w grze lindendolary można wymienić na prawdziwe.
[10] To daje szansę przedsiębiorczym.

Na podstawie: P. Stasiak, Rekl@ma w grze,
http://www.polityka.pl/rynek/gospodarka/194991,1,reklma-wgrze.read [dostęp z dnia 13.06.2013]

Informacje .........................
Komentarze .........................
Poprzednia strona Następna strona

źródło: CKE
Polityka Prywatności